
#Connectemnos | Esquerra Republicana es troba amb el sector del comerç de l’Hospitalet
Esquerra Republicana de l’Hospitalet ha realitzat una trobada amb entitats de comerciants i membres del col·lectiu de botiguers en el marc de la campanya que es va iniciar durant el confinament i que ha servit per reflexionar sobre l’emergència sanitària arran de la Covid19. Aquestes trobades s’han realitzat amb diputats i membres de l’executiva nacional del partit republicà.
En aquesta nova fase de la campanya “Connectem-nos”, Esquerra Republicana vol obrir el debat als diferents sectors i entitats de la ciutat. Aquesta primera trobada s’ha volgut centrar en escoltar i treballar sobre el teixit productiu i econòmic de l’Hospitalet, i concretament en el comerç.
A la trobada hi ha participat el diputat al Congrés, Joan Capdevila, i el president de la sectorial de comerç, turisme i consum, Carles Soriano, que han explicat les propostes realitzades pel partit orientades a facilitar la reactivació econòmica del comerç i han escoltat les aportacions d’organitzacions de comerciants i comerços de la ciutat.
La trobada ha servit també per remarcar les propostes que Esquerra Republicana ha realitzat en el marc del pacte local destinades al comerç, com posar en marxa una campanya per incentivar i dinamitzar el comerç local, els mercats i els eixos comercials, amb accions efectives i amb dotació de recursos que incloguin aspectes com la digitalització, la venda online i el repartiment a domicili, tal com ja han impulsat d’altres municipis.
Durant les properes setmanes estan previstes altres trobades amb d’altres àmbits sectorials.